Totally branded voor America Today

Door 6 mei 2015Blog

Fotohokje nummer 3 is sinds afgelopen weekend een feit! We merken dat er enorm veel vraag is. En die willen wij graag beantwoorden met service op maat. Het is natuurlijk ook supergaaf om een Fotohokje helemaal in jouw huisstijl te hebben. Niet alleen de opmaak van de strookjes en de keuze van de achtergrond. Maar het hele hokje in stijl.

America Today

America Today opende afgelopen weekend de eerste jeugdstore in Nederland. In Bussum was het twee dagen feest. Een gloednieuwe winkel, gericht op kinderen. Buiten werden, ondanks het mindere weer, lekkere ijsjes uitgedeeld. En binnen. Daar stond een Fotohokje, volledig in stijl. Maar daar ging een proces aan vooraf.

branding van het fotohokje voor America TodayHet unieke design dat ontworpen is, is een echte eye-catcher. De complimenten zijn vanaf het begin binnen gestroomd. Maar hoe cool is het als jij een evenement organiseert en Fotohokje is ook echt visueel wat jij ervan voor ogen had. We bedachten samen met de marketing een gaaf ontwerp.

De visuals werden precies op maat gemaakt en deze plakten wij op het Fotohokje. Door de goede samenwerking met Wampi Reclame zorgden wij binnen no-time voor een volledige make-over. Maar het concept bleef hetzelfde.

complete fotohokje voor America Today

Aangename verrassing

Samen met de air-hockeytafel was Fotohokje echt een aangename verrassing voor de kinderen die samen met hun ouders kleding kwamen bekijken/passen/kopen. Een leuk aandenken aan deze twee dagen. Voor ons een bevestiging. Ook gebrande hokjes doen het erg goed.

Inmiddels is ook het trouwseizoen begonnen. We hebben afgelopen twee weekenden al zes bruiloften gedaan. En allemaal unieke kaders zijn er ontworpen. Wil je zien welke? Kijk dan even bij strookjes.